Hallo Kees,

Kennismaken met LibreOffice is klaar voor een tweede lezing. Ik stuur het naar je privé-email adres.
Wat er zoal moet gebeuren:

- lees de tekst nog eens na op schrijffouten
Schakel wijzigingen bijhouden en weergeven in, dat vergemakkelijkt het bewerken achteraf. Wijzigingen waar je zeker van bent, kan je gelijk in de tekst aanpassen. Heb je bedenkingen, voeg een notitie in. Heb je bedenkingen van algemene aard, dan is deze mailinglijst de beste plaats. - kijk de opmaak na, op dezelfde manier als de oorspronkelijke tekst en uitsluitend met behulp van de opmaakprofielen, ik stuur je hierover ook wel een tekst (helaas moet die ook nog vertaald worden) - hiervoor wijzigingen- bijhouden uitzetten
- voeg Nederlandstalige schermafbeeldingen in en vertaal de bijschriften
- maak kruisverwijzingen naar de afbeeldingen
- voor de kleuren in de titelbalken, zend ik je de kleurencodes

Heb je vragen, dan lees ik ze graag op de mailinglijst, dan kunnen ook anderen er van opsteken.

Vriendelijke groeten en veel plezier/succes

Leo