Hej Leif

Så fik jeg endelig tid til at teste den nye feature, som er at finde i 6.0.0.0beta1.
Og ja, det er rigtig at man kan lade egne ord arve bøjningen.

Tilføjer man "lummergøj" med bøjning "bil", så kan man godt skrive "lummergøjer", og tilføjer man
"Brno" med bøjning "Berlin", så kan man skrive "Sydbrno".
Dog var præfikset ved at snyde mig, da jeg først prøvede med Odense og Vejle, som så ikke var
opmærket med verdenshjørnerne.
Men generelt burde Stavekontrolden, give en god understøttelse af denne funktion på dansk.

Hint til dem der vil prøve at lege lidt med denne feature:
Vælg Funktioner - Indstillinger - Sprogindstillinger - Skrivehjælp
Vælg Rediger ... udfor Brugerdefinerede ordbøger, og ændre sprog for "standard" fra [Alle] til
Dansk.

Med venlig hilsen
Esben Aaberg