Hej
Jeg er så småt ved at forberede en frigivelse af Stavekontrolden 2.3, dog skal jeg have testet lidt
mere.Så hvis du har noget du gerne vil have med/rettet, så er det ved at være nu!
Synonymer i 2.2 og nogle tidligere versioner havde ' og '' med i forslagene (Ordene kommer fra
DanNet).
Eks.gennemtænke -> tænke ''igennem
gennemse -> se ''igennemoplæse -> læse 'op, læse 'højt

Det har jeg valgt at slette enkelt og dobbelt apostrof-tegn efter et mellemrum, allerede i
importen. Så det nu bliver til:
gennemtænke -> tænke igennem
gennemse -> se igennemoplæse -> læse op, læse højt

Er der nogen der kan se noget problem i dette?

Med venlig hilsen
Esben Aaberg
P.s. Hvis der er nogen der gerne vil have en version 2.3pre at teste med, sender jeg gerne en på
opfordring.