Hej Jørgen
Der er forskel på de daglige genererede filer på hjemmesiden og så dem vi udgiver, da jeg kører
dic-filen igennem et script. Scriptet retter flere småfejl, som blanke linjer, fejl i flag og
specialundtagelser, der udover skydes der også nogle ord ind fra nogle lister, en med stærk bøjede
verber og diverse lister med adjektiver. I 2.2 var der 6 lister med ord der blev tilføjet, men jeg
har fået elimineret 2 lister, med ubøjelige adjektiver i 2.3, så målet er at få ordene ind i
databasen.
Selvom lands-kap (landsforbjerg) er et reelt ord, så tro jeg aldrig der vil være nogen der bruger
det, så jeg har tilføjet det som en ulovlig sammensætning. Det vil hjælpe dem der reelt ville
skrive landskamp eller landskab, og eliminere oversættelses fejl fra det norske "land-skap".
Jeg har tilføjet Vendsyssel og sat fugeelemet Ø for borg. De resterende ord vil jeg gennemgå og
enten lægge dem ind, eller tilføje dem til mine tests, så de ikke bliver glemt.

Med venlig hilsen
Esben Aaberg