Takker, der var nu plads til helligtrekongersaften...
Det er en del af en oprydning, som jeg har gang i! Jeg finder de ord der er berørt af 255 tegns
begrænsningen fra et databasetræk.
Hvor det ældste træk jeg har liggende er fra 05-10-2013, hvor der var 328 ord med 255 tegn i stærkt
bøjet feltet.
Trækket jeg lavede i dag, der var der 232 ord med 255 tegn i stærkt bøjet feltet, så det går ligeså
stille i den rigtige retning.
Det der kendetegner disse ord er at der er flere stavemåder af grundformen, uofficielle stavemåder
og uregelmæssige bøjninger. De med flere staveformer af grundformen splitter jeg til 2 ord, og de
uofficielle stavemåder fjerner jeg.

Med venlig hilsen
Esben Aaberg