Hej,

Jeg kan (til min forbløffelse) se at det er mig der har oversat "one-tail"
til "en-halet".
Det er ikke noget jeg selv har fundet på. Der må have været to
oversættelser "en-sidet" og "en-halet", og så har jeg tænkt at det var mest
logisk at oversætte "one-tail" til "en-halet", der er et validt statistisk
begreb.

Det er dog ikke et begreb jeg har noget forhold til, så hvis det er ok med
jer andre, så vil jeg gerne melde mig frivilligt til at rette tilbage til
"en-sidet" og "to-sidet".
Skulle der være nogen på listen der har mere forstand på statistik end mig,
så meld endelig ind, så vi kan få det helt rigtige udtryk i vores
oversættelse.

Venligst, david