Hej Jeppe,
He he så må jeg selv ned og bide i græsset ;-)

Jeg skulle naturligvis have kontrolleret UI'en da jeg oversatte hjælpen.

Funktionen er ikke oversat i Excel (
http://dk.excel-translator.de/erf-precise/ ) men derfor kan vi jo godt
oversætte. Her er noget dokumentation fra Excel:
https://support.office.com/en-my/article/ERF-PRECISE-function-9a349593-705c-4278-9a98-e4122831a8e0?ui=en-US&rs=en-MY&ad=MY

Hvad mener du?

Jeg foreslår ERF.PRÆCIS.

Det problem du nævner med en firkant foran parametre kan jeg ikke genskabe.
Det kan skyldes at der benyttes et UTF-8-tegn som afstand som din pc ikke
kender. Men det er bare et bud.

Hvis du putter billedet i Dropbox eller på Google Drev, kan du linke til
det. Har andre oplevet samme problem?

/Leif

Den 10. december 2015 kl. 14.08 skrev Jeppe Bundsgaard <jeppe@bundsgaard.net
:

Hej Leif
Hvad gør vi når en Calc-funktion ikke er oversat i UI-en? Det er
funktionen erf.precise().
Du har foreslået hjælpen til den oversat erf.præcis().

Sammenhæng:
04060115.xhp par_id2963824 138 help.text
Steder: 04060115.xhp <
https://translations.documentfoundation.org/projects/libo50_help/translate/scalc/01.po#search=04060115.xhp&sfields=locations>

Skal jeg gå ind i ui-en og oversætte den om? Eller skal vi fastholde
erf.precise()?

Noget andet der har irriteret mig længe, er at tooltips til funktionsnavne
altid/ofte har en firkant før variablene - jeg sætter et billede ind her,
men det kan vist ikke ses når det kommer via listen... (det ser nogenlunde
således ud ERF.PRECISE(¤ Nedre Grænse)  Nogen der ved hvorfor disse
firkanter kommer op? Og hvad vi kan gøre for at få dem væk?

Mvh
jeppe