Jeg har spurgt et kontor programmører - og udover deres harme over at oversætte funktionsnavne (OG harmen over Excels sproglig skrupforkerte oversættelse af samme funktion SUM.HVISER), så fik jeg en klar melding på, at de synes at SUM.FLERE.HVIS (med eller uden et eller flere punktummer) var at foretrække

:) Jesper