hej jeg kom godt i gang med Pootle men blev overhalet af hus-salg/køb som har kvalt fritidssyslerne over en bred kam

jeg synes pootle var ok selv om jeg kan følge nogle at de ting der har været nævnt især synes jeg det var vanskeligt med passager med mange ord hvor jeg var meget usikker på oversættelsen

men hvis tilstrækkeligt mange kigger indenom jævnligt, så kommer vi jo også hurtigere til de dele hvor andre har markeret at noget skal tjekkes efter

fint du råber os op :-)
håber jeg snart er tilbage

/thomas roswall

Hvad er årsagen til at der er så mange passive?
Mangler vi instruktioner?
Skal vi afholde et "kursus" for oversættere?

Det er positivt at der er gang i udviklingen af LibreOffice, men det
stiller også krav til os der oversætter!

Hjælp mig med gode ideer, så vi kan komme videre.