Hej Alle

Jeg har været nybegynder her en måneds tid.
Jeg har skrevet forslag og tilladt mig at godkende andres forslag, men ikke
set nogen reaktion.
- Det er lidt frustrerende (mit speciale gik også glat, indtil vejleder
sagde "godt, bliv ved med det - og kom igen, når du er næsten færdig!")

Det ville være rart med lidt støtte og accept, så jeg også kunne føle mig
tryg.

Egentlig ville synes, at det var rimeligt, om der var en koordinator, der
godkendte/afmærkede som usikre
og MELDTE tilbage med vink.

Det ville være motiverende.

En (bedre) samlet statistik med foreslåede, godkendte, og evt. forbedringer
ville  fremme konkurrencelysten og måske øge fremdriften.

Desuden mangler der kontekst på mange opslagsord/-vendinger.

Særligt, hvor der indgår operatorer (~) ville det være rart, at se
menusystemet: det er frustrerende for de kommende brugere at taste det samme
bogstav 2-3 gange , før man rammer den rigtige funktion.

Alt i alt føler jeg, at arbejder i blinde -- hvem kan hjælpe mig ud af
blindheden.

I al fredsommelig - og God Påske til alle.

Steen Rønnow

tutor (