//Soma'da yaşanan facia sebebiyle tüm halkımızın başı sağ olsun.

Arkadaşlar merhaba,

Listemizde Epey zamandır bir ses soluk çıkmıyor. Benim de son 3 aydır
işimle ilgili bir yoğunluğum var, eskiden gün içi 5-10 dakika
boşluklarım olurdu bunları LibreOffice'e ayrıabilirdim. Şimdi hiç
aralıksız ve mesaiye kalarak çalışıyorum. Sabah 8'de evden çıkıp akşam
9'da evde olabiliyorum çoğu akşam... Bir yandan da okul ve ödevleri
derken hiçbir boş zamanım yok.

Özgür yazılıma katkı tabi ki gönüllü bir iş ve zaman uygunluğu en
önemli şey. Bu biraz da bayrak yarışı...

Biliyorsunuz bir forumuz var: http://forum.libreoffice.org.tr/ bu
forumda LibreOffice ile ilgili soru/cevap, paylaşım vs yapmaya
çalışıyoruz. Fakat ilgi çok düşük.

Bir kez daha foruma ilgi gösterilmesi konusunda günde 3-5 dakika
müsait olabilen arkadaşlara sesleniyorum.

Forumumuz http://forum.libreoffice.org.tr/
Aktfi konular: http://forum.libreoffice.org.tr/search.php?search_id=active_topics
Cevapsız iletiler:
http://forum.libreoffice.org.tr/search.php?search_id=unanswered
RSS: http://forum.libreoffice.org.tr/feed.php

Forum'da Calc, Makrolar ve base konularında eksikliklerimiz var. Bu
konuda bilgi sahibi arkadaşlarımız özellikle ilgi gösterebilirse çok
iyi olur.

Ayrıca şablonlar bölümümüz var, burada elimizdeki Fatura, CV vb
şablonları paylaşabilirsek zenginlik olur.

Aynı zamanda forumdaki iletiler LibreOffice Türkiye twitter hesabımız
akışında da çıkıyor:
https://twitter.com/LibreOfficeTurk

Bir Google+ Topluluk sayfamız.
https://plus.google.com/communities/117617817525149443319