Merhabalar,

Her mart ayının son çarşambası dünyanın birçok yerinde açık, özgür
standartlara ve özgür belge biçimlerine dikkat çekmek, bu konularda
farkındalık yaratmak amacıyla çeşitli etkinlikler düzenlenmesi
şeklinde kutlanan Belge Özgürlüğü Günü bu sene 27 Mart 2013 tarihine
denk geliyor.

Bu postam da sizlerden bu konuda yardım, geri bildirim, destek almak
amacıyla bir davet niteliği taşıyor açıkçası.

Öncelikle bu davet çağrımı sizlerle paylaşmak isterim:
http://forum.libreoffice.org.tr/viewtopic.php?f=36&t=294

Aslında bu özel günde yapılmaya çalışanları bilhassa siz LibreOffice
topluluğu üyeleri olarak bu özel günün dışındaki günlerde de yoğun bir
şekilde yapmaya çalışıyorsunuz. Fakat yine de dünya ile eş zamanlı
olarak ülkemizde de böyle bir günün kutlanması, en azından bilinmesi
için çalışmalara girişirsek, daha fazla insana bu konuların öneminden
bahsetmeye çalışır, bu uğraşlarla yeni gönüllüleri aramıza katarız
diye düşünüyorum, düşünüyoruz.

Zeki Bildirici'nin desteği ve tavsiyesi ile forumumuzda "Etkinlikler"
adı altında bir bölüm açtık. Ben şu an için oraya ilk aşamalarda
yapılabilecek işleri de girdim.
http://forum.libreoffice.org.tr/viewforum.php?f=36

Ben şu an bu işlere girişmek için sabırsızlanıyor, sizlerden de bu
süreç ile ilgili yardımları, tavsiyeleri heyecanla bekliyorum! :)

--
Nermin