Türkiye'nin 3 büyük operatörü, Turkcell, Telsim, Avea ile ve bilişim ile uğraşan 3 büyük firması ile

Turk Telekom, Koç Bilişim, BilSA (yanlışım yoksa) gibi büyük firmalar

Cumhurbaşkanlığı, Başbakanlık, Eğitim, Savunma, Sağlık bakanlıkları

İstanbul, Ankara, İzmir gibi Büyük Şehir sıfatlı şehirlerin belediyeleri

İstanbul, Ankara, İzmir Emniyet Müdürlükleri ve valilikleri

Doğan Medya Grubu gibi medya grupları

ile, konuyla ilgili görüşülebilir...

Türk bilgisayar üreticilerini Microsoft'dan vazgeçirmek mümkün değil; lakin Türkiye menşeli bilgisayar üreticileri ile

Exper ve Casper gibi türk firmaları LibreOffice varsayılan kurulu olarak dağıtım yapmaya ikna edilebilir; bu bile, hem kendileri hem (LO-OOO-AO) camiası açısından çok büyük fark yaratacaktır...

Vestel Firması mesela, Vestel Savunma çatısı altında Linux ile projeler geliştiren bir firma olduğunu biliyorum.

http://www.vestel.com.tr/bilisim-urunleri/masaustu-bilgisayarlar/vestel-onyx
http://www.vestel.com.tr/bilisim-urunleri/dizustu-bilgisayarlar/vestel-onyx

adresindeki bilgisayarlarda LibreOffice yüklü olarak dağıtılabilir.

Koç Grubu, Grundig markasının da sahibi olması hasebiyle bu marka altında bilgisayar ürünü satışı yapıyor. Bu durumda Beko-Arçelik markalarını da bu marka altında sayabiliriz.

http://www.arcelik.com.tr/dizustu-bilgisayar.html
http://www.beko.com.tr/masa-ustu-bilgisayar-urunleri.html

Casper bilgisayar, Microsoft tarafından yılın en iyi ortağı seçilmiş! Bu sebeple Casper'in LibreOffice kurulu dağıtım yapması hayal!

http://www.casper.com.tr/MainPage

Türkiye'de her türlü modernleşme hep Tepeden gelmiştir; devlet ve asker kullanmazsa halk hiç kullanmaz!

Kabul, hayallerim'iz büyüktür. http://www.cs.cmu.edu/~awb/linux.history.html