Hej Lotta!
Vet inte om detta är ditt problem, men funderar på om det kan vara visning av fältnamn som är
påslaget. Öppna visa-menyn så hittar du "Fältnamn" ganska långt ner. Är det förbockat så visas inte
sidnumret som siffra utan det står "Sidnummer" i stället (fast det skrivs ut som siffra ändå tror
jag). Du kan enkelt klicka på "Fältnamn" eller också slå av och på genom att trycka Ctrl+9.
Lennart Stagling