Ser bra ut tycker jag, håller med om att designen bör vara enkel. Standardtemat funkar bra för mig. Är språkfilen dåligt uppdaterad kan jag ta en titt på den i veckan. Jag har de verktyg som behövs.

En möjlig struktur att börja med skulle kunna vara:

LibreOffice
- Installation
- Writer
- Calc
- Impress
- Base
- Tillägg
- Länkar
- Diskussion

Andra Office-program
- OpenOffice
- Apache Office
- Neooffice
- ?
- Diskussion

DSSO
- LibO
- Firefox
- Mac
- Diskussion

Eller så skalar man ner det till:

LibreOffice
- Installation
- Användning
- Tillägg
- Länkar
- Diskussion

Andra Office-program
-

DSSO
-

Vissa delar av forumen kan ju också vara låsta för inlägg av andra än admin/moderatorer om man vill, t ex en länksektion eller annan dokumentation. Man brukar också kunna ha klistrade inlägg i topp med info om forumdelen, regler osv

/Björn M