Hej!

Skönt att slippa läsa "Fil" i fortsättningen! Jag har loggat in och översatt en del på Pootle, dock
så stannade jag på att jag ska försöka ta ett helhetsgrepp på den där alla ordlistor benämns, t.ex.
"Stavningsordlista på Kinesiska".

Annars så tycker jag att översättningen har kommit en god bit, vi kanske skulle försöka ordna ett
möte någon dag för att gå igenom vad vi tycker om allt?

Mvh Jon