Hej Björn

Jag har skrivit in några kommentarer i texten nedan. Utöver dessa kommentarer funderar jag på om det går att göra som Johnny att baka in installationen av språkpaketet i texten på ett bättre sätt?

En kommentar angående benämningarna av installationsprogrammen på hemsidan. Tyvärr heter de ju fortfarande Huvudinstallationsprogram (Main installer) och Översatt användargränssnitt (Translated user interface). Jag har dock ändrat detta i Pootle så det är bara vänta tills dessa hämtas därifrån. Nya översättningarna är:
Huvudinstallation -> Grundinstallation
Översatt användargränssnitt -> Språkpaket

Känns dessa översättningar ok? Annars borde jag ändra dom så snart som möjligt. Nu till kommentarerna: