Det finns många vrår i LibreOffice. ;)

Ska kontrollera det imorgon bitti. Jag tror inte att det är fixat ännu.

Tack för rapporten.
/Niklas

Den torsdagen den 15:e mars 2012 skrev Johnny Rosenberg<
gurus.knugum@gmail.com>:
Använde idag Writer för första gången på länge, använder nästan bara
Calc annars.
Här är en sak jag ramlade på, som jag funderar på:

Högerklicka på text som du skrivit eller på det tomma bladet du har
framme.
Klicka ”Numrering/Punktuppställning…”.
Klicka på fliken ”Position”.
Ta en titt på texten ”Numrering följd av”. Till höger om den texten
kan du välja saker, förvalt är ”Tabbstopp”.
Ta en titt på vad övrigt man kan välja och du finner en som heter
”Världsrymd”…

Jag har ingen aning om vad man menar, men skulle jag gissa, skulle jag
gissa att den engelska varianten är ”Space”, det vill säga mellanslag
eller blanksteg om man föredrar det.

Vansinnigt kul i och för sig, men…

Ska tillägga att jag använder LibreOffice 3.3.4, så kanske är detta
redan korrigerat vid det här laget. I så fall får jag be om ursäkt för
falskt larm.

ジョニー・ローゼンバーグ

deleted