Visst ja mac:en använder ju språkpaket... Jag tittade på den danska sidan när jag lade upp vår. Vartefter kommer vi att ersätta den nuvarande nedladdningssidan med samma som
den engelska har.
http://www.libreoffice.org/download/

Eller ska vi ändra detta på en gång?
Nackdelen är att det är ett skript som sätter all text så vi kan inte ändra det just nu. Vi behöver lite hjälp från den internationella sidan för att få upp det och det är ju dags för version 3.5.1 under veckan som kommer så folk tenderar att vara lite upptagna
i LibreOffice-projektet just nu.

När det kommer till vilken version du ska ladda ner så rekommenderar jag att du läser
http://www.libreoffice.org/download/release-policy/
Denna borde vi förstås länka till här någonstans, gärna översätta så snart som möjligt.

Med vänlig hälsning
Niklas Johansson