Acum poți descărca o variantă în care nu sunt completate datele inițiale, ci le poți completa opțional.
Îl poți descărca tot de acolo.
Șabolonul acestui document (dacă cumva nu ai lucrat cu șabloane, este foarte recomandat):
https://dl.dropboxusercontent.com/u/55468772/inserare%20nume.ott

Actualizarea automată a câmpurilor nu știu de ce depinde. Acum nici la mine nu le-a actualizat. Cu F9 se pot actualiza ușor.