Fișierul în care am reușit să rezolv problema:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/55468772/inserare%20nume.odt

Rezolvare:
În text trebuie selectat numele inițial (zona în care se va insera numele), iar în meniu Inserare - Referință încrucișată - Configurează referință - introdus numele referinței în câmpul Nume, apoi Inserează și încide.
În text trebuie mutat cursorul acolo unde se va mai insera referința și:
Meniu - Inserare - Referință încrucișată - Inserează referință - din lista Inserează referință către trebuie selectat Referință , apoi trebuie selectată referința din listă și Inserează.

După acesta în zona inițială dacă se introduce orice text, se va modifica în fiecare referință automat.