Ceau,

fiindcă pe proiectul LibreOffice 3.6.4 am făcut deja peste 1000 de corectări, și pe seria 4.0 am tradus doar câteva sute de cuvinte, la închiderea finală a lui 3.6.4 până când probabil o să mai corectez destul de mult, o să cer să se regenereze proiectul 4.0. Deci tot ce sa lucrat până acum la 4.0 va fi șters. Conform acestuia, am închis proiectul, momentan nimeni nu poate traduce la el.

Iar după ce va fi regenerat 4.0 o să lucrăm numai la el, la 3.6.x corectăm doar ce e foarte critic.

Până azi m-am uitat peste toate opțiunile, ferestrele, etc (toată interfața grafică, tot ce e vizibil) din Writer și Calc și am corectat tot ce am găsit.
Mai e de corectat Impress, Base, Draw și Math.

Cele mai multe greșeli pe interfață erau legate de semnul ~ care era în foarte multe cazuri duplicat sau era folosit acolo unde în engleză nu era folosit. În rest au fost câteva traduceri incorecte, sau ca format nu arătau bine.

O altă parte mare de greșeli erau în calc, unde sunt câteva mii de stringuri la care nu-i voie să folosim diacritice (și erau traduce cu diacritice) și am mai corectat numele de funcții, înapoi în engleză.

Ákos