Aici se poate vedea comparația între traduceri:
https://www.dropbox.com/sh/14wdqjeisgqyobd/Aj-JCmqQPc

Nu știu ce sa putut întâmpla, dar traducerea veche era mult-mult mai bună. Expresiile sunt corecte, potrivite, nu traduse motamo, fară ninci un sens. E o întrebare bună, că e mai ușor de corectat traducerea nouă, sau e mai bine să se lucreze cu traducerea veche. În cea veche este tradus 72%, mai sunt 25856 de cuvinte, iar cea nouă este traduc în proporție de 86% și mai sunt 12889 de cuvinte.
Oare sunt mai mult de 12000 de cuvinte de corectat sau nu?
La prima vedere mi se pare că da, cum văd eu e mai ușor de continuat cu noua traducere decât corectat greșelile din cea nouă.

O să verific și cum putem pune traducerea veche peste cea nouă, acest lucru poate produce un rezultat, cu care se poate porni mai departe.

Ákos