Salut,

Alex, saptamana aceasta voi fi la Cluj si voi vorbi atat cu Nagy (sper ca este numele mic) mai multe aspecte, intre altele si cele mentionate de tine. Deasemenea, sper sa ma intalnesc si cu Stas pentru a discuta despre GSL si posibilitatea de a se transforma in asociate. Daca nu va fi de acord voi gasi o alta solutie pentru un proiect asemanator.

O alta veste buna este ca am initiat o discutie referitoare la o posibilita sponsorizare a activitatilor comunitatii libreoffice. Sper sa fie ok.

Lucian,

Lucian Oprea
Phone: 0745592602