Re: [pl-users] Problem z LibreOffice Writter

Witam,
niestety to częsty problem. Mi zmienia się numeracja np. po zmianie
rozmiaru obrazka, co jest dość irytujące.
Rozwiązuję to w ten sposób: na stronie poprzedzającej stronę ze
zmienioną numeracją na koniec tekstu na tej stronie klikam: menu Wstaw >
Podział ręczny > wybieram styl ten sam co jest na obecnej stronie (chyba
że zmieniam styl np strony prawa lewa) > zaznaczam Zmień numer strony >
wpisuje numer strony który mnie interesuje i tak przy każdej błędnie
podanej stronie.

Zakładam że to o to chodzi bo nie do końca rozumiem problem z opisu.
Może ktoś ma inny lepszy sposób chętnie posłucham
pozdrawiam
Przemek