Witam

Zapraszam na forum https://forum.openoffice.org/pl/forum/
Która wersja libreoffice?
Ile wierszy i kolumn powinno być odczytanych. Możliwe, że to problem z
filtrem importowania.

W dniu 9 maja 2014 21:15 użytkownik Kinga Bierwiaczonek <
kinga.bierwiaczonek@gmail.com> napisał:

Witam,

Mam następujący problem z plikiem .xlsx (utworzony w Excelu) o rozmiarze
około 2 Gb.
Zapisuję moją pracę, zamykam plik. Wracam do komputera, otwieram plik, po
czym okazuje się, że jakieś 2/3 danych nie wyświetla się. Gdzieś muszą być,
bo plik nie zmienia rozmiaru, tyle że ich nie widać. Trzeci raz spotkała
mnie taka niespodzianka, pierwsze dwa razy jakoś przebolałam bo miałam
świeży backup, tym razem backupu nie było (moja wina).
Nie zauważyłam, żeby miało to miejsce przy jakichś szczególnych akcjach,
ten plik służy tylko do przechowywania danych - nie ma w nim ani jednej
formuły, ani jednego makro.
Odzyskałam część danych z kopii na dyskach zewnętrznych, ale chciałabym
odzyskać resztę. Próbowałam już: zmienić format na wszystkie dostępne,
włącznie z ods i html, zmienić na html po czym z powrotem na xlsx, otworzyć
plik przy pomocy trzech różnych programów na trzech różnych komputerach, a
nawet zapisać plik jako .zip. Nic nie pomogło.

Pomocy! i z góry dzięki.

Kinga

P.S. Już poszłam po rozum do głowy i zmieniłam format na .ods. Czy coś
jeszcze powinnam zrobić, żeby uniknąć takich atrakcji na przyszłość?

--
deleted