Re: [pl-users] Instalacja pakietu

Panie Witoldzie,

Wydaje mi się że LibreOffice w wersji dla Windows pozwala przy instalacji
wybrać katalog, ale na 100% pewien nie jestem; nazwy podkatalogów nie
powinny budzić Pańskich zastrzeżeń. Jeśli używał Pan OO z pendrive'a -
sugeruję LibreOffice w wersji portable (nie testowałem):
http://portableapps.com/apps/office/libreoffice_portable
Na koniec uwaga - ta lista mailingowa przeznaczona jest (jak nazwa
wskazuje) dla końcowych użytkowników pakietu. Wykaz anglojęzycznych list
mailingowych, w tym list twórców LibreOffice znajdzie Pan pod adresem:
odpowiedzi na pytania dotyczące przyszłych zmian radziłbym szukać tam.

Pozdrawiam,
Bartosz Pietraszko