Dag Leo,

Je beschrijving is me niet geheel duidelijk.
Maar ik zou je willen adviseren te kijken in
   menu Beeld > In- en uitzoomen > In- en uitzoomen.
In het venster dat dan opent, kun je instellen of een document onder elkaar of in pagina's naast elkaar wordt weergegeven. Rechtsonderin Writer zitten, iets links van de zoom-instelling, ook controle-elementen waarmee je die instelling kunt veranderen.

Ik hoop dat dit je helpt,

vr. groet,
Cor