Hallo Harry,

Als LibreOffice onder Windows is geïnstalleerd:
Sluit LibreOffice!
Verwijder de LibreOffice map onder Roaming.
Eerst de verborgen mappen zichtbaar maken, ga hiervoor naar de verkenner,
Opties -> Weergeven -> Weergeven -> verborgen items aanvinken. (Windows 11)
Map LibreOffice verwijderen in C: Gebruikers > gebruikers naam > AppData > Roaming > de map LibreOffice verwijderen. LibreOffice opstarten en je hebt een schone installatie, er wordt een nieuwe map in Roaming aangemaakt.

Als je onder Linux werkt zie dan https://sites.google.com/view/tvnunen/homepage/libreoffice-base Het is een verhaal voor het probleem met Base maar het komt op het zelfde neer, verwijder LibreOffice
Zie bij
"sudo apt-get remove libreoffice-core" en "sudo apt-get remove --purge libreoffice-core" en daarna "sudo apt-get install libreoffice" om LibreOffice opnieuw te installeren. Zie ook de bron https://libre-software.net/how-to-install-libreoffice-on-ubuntu-linux-mint/#remove-ppa <https://libre-software.net/how-to-install-libreoffice-on-ubuntu-linux-mint/#remove-ppa> Wil je LibreOffice onder Linux automatisch mee laten updaten volg dan de stappen onder Upgrade van LibreOffice. Groeten en succes Theo Deurne