Ja, je kan de Presenter console in- en uitschakelen in de opties. Hij staat standaard "aan". En dat
is ook prachtig. Het is denk ik een fijn hulpmiddel voor iemand die presenteert. Met "volgende
dia", looptijd van de presentatie, en vooral de "notities". Maar het kan zijn dat een spreker daar
geen behoefte aan heeft. Dan zet hij het uit. Dan heeft hij hetzelfde op zijn scherm als het
publiek.