Hallo Joop

Ik heb jou voorbeeld nog eens exact nagespeeld en dan klopt inderdaad wat
je schrijft.
In het eerste voorbeeld sta je in kolom a en daar staat helemaal niets in.
Deze kolom hoort dus niet bij het gefilterde gebied en kun je niet kiezen
voor Fiter terugzetten. Ook het dan verplaatsen van de cursor naar het
gefilterde gebied helpt dan niet. Een klein bugje lijkt me.
In het tweede voorbeeld staat er wel iets in kolom a en dan werkt het wel.
Een klein probleempje lijkt me. Waarom zou je een kolom in het filter
meenemen waar niets in staat en daar ook nog eens de cursor in zetten bijj
het instellen van het filter?
Gemakkelijk op de lossen dus door de werkwijze iets aan te passen.

Groeten, Kees