In dit verhaal wil ik nog toevoegen:
deze week heb ik een Lenovo IBM T41 bijgekocht voor €106 en met €14 op het
nivo van 2016 gebracht. Bloedsnel. WindowsXP Pro SP3 zonder gezeur. Het
laatste goede product van MicroSof...!
MSAccess er bij en ik kan weer spelen met mijn boekhouding, inclusief MySQL.
Mijn TomTom 2nd Edition wordt weer netjes bijgehouden.
Deze nieuwe laptop draait weer helemaal gratis op DropBox en synchroon met
mijn vier PC's met Linux Ubuntu 14.
Informatica kost tegenwoordig niks meer...