Beste Anton

Dat is geen bestand van 'ons'. Het moet toch een bestand van jezelf zijn
die eens is gecrashed.
Als je dit bestand niet nodig hebt kun je bij de volgende keer opstarten
kiezen voor 'niet herstellen'.
Bij de vraag of je het bestand dan wilt opslaan kies je voor 'nee'. Dan
komt het de volgende keer dat je LibreOffice opstart niet meer voor.

Succes, Kees