Dit is nog eens geld in een bodemloze put gooien.
Heb de nieuwste versie LO geinstalleerd en het werkt allemaal perfect.Na het kiezen van de juiste
Printen en omzetten naar pdf, niks bug.
Ga eerst eens goed nadenken over wat je heb gedaan, vaak ligt de oorzaak bij je zelf. Bij mij wilde LO laatste versie ook niet printen toen ben ik gaan zoeken naar de oorzaak. Gevonden bij de printer keuze. Verkeerde niet bestaande printer stond ingesteld.
Na het kiezen van de juiste print alles weer prima.

Hoop dat dit je heeft geholpen en zoek de fout die je hebt gemaakt.

Groeten,
Mart van der Tol