Hallo Kees

Bij mij heeft het geholpen naar het volgende te kijken. In mijn versie van LO is de gebruikersinterface in het Engels, dus moet je de overeenkomende functies vinden in het Nederlands

1. Ga naar Tools > AutoCorrect Options... > Replacements and exceptions for language: en daar (bovenaan dus) eerst dezelfde taal kiezen als in het document dat je wilt verwerken. 2. Ga naar Tools > AutoCorrect Options... > Replace en kijk of er niet een regel is dat interfereert met de regel met "-->" 3. Bij mij was er een regel om een alleenstaand koppelteken "-" te vervangen met een langere streep (nl. een "n dash": "–"), en als ik een tweede koppelteken "-" toevoegde, dan dacht LO dat het woord af is en vervangt hij het eerste koppelteken door de langere streep en daarom ziet LO dus nooit twee koppeltekens achter elkaar en geeft hij nooit het gewenste pijltje, ook is die regel aanwezig.

Ik heb dus de eerste regel uitgewist, en toen werkte de regel voor het pijltje terug zoals het moest. Kijk of er niet zo'n een regel werd toegevoegd bij jou, die de goede werking van andere regels verpest.

Geluk toegewenst.

Pierre F.