Theo,
Ik moest Base en Writer weer opnieuw installeren...
Vanuit Writer:
Bewerken > Database wisselen > Database kiezen > Query kiezen
en verder weet ik het niet meer.
In de tijd van OpenOffice heb ik het toen helemaal uitgezocht.
Maar ik gebruik Base niet meer. Te ingewikkeld voor mijn simpele ziel.
Na ruim 50 jaar programmeren in COBOL heb ik geen trukendozen nodig...
Overigens werkt Rapport in Base bij mij gewoon, maar mooi is anders...
Groet,
Dick