Ook ik had een probleem met opnieuw installeren van van LibreOffice.
Daarvoor heb ik Malwarebytes anti malware geïnstalleerd en deze laten scannen. Dat liet een boel infecties zien nadat deze in quarantaine zijn geplaatst was installatie weer mogelijk. Zie hier voor de download, http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?tag=dre
Neem de free versie.
Succes Theo