Dag Kees,

Bedankt voor je snelle reactie.

Wat bedoel je met . . . 'volledig er af halen'
Op dit moment is er niets meer van libreoffice op mijn laptop te vinden.
Niet via Configuratiescherm of via Windows verkenner of via 'alle programma's' van het startmenu.

Ik heb het msi bestand al verscheidene keren opnieuw gedownload . . . geen verschil.

Op de Libreoffice site wordt ook een 4.3 versie aangeboden waarin de toevoeging secfix (?) in de bestandsnaam is opgenomen.
Maakt echter geen verschil de installatie breekt op hetzelfde punt af.

De download van de laatste werkende 4.2.5 versie had ik nog op mijn HD staan.
Deze is dus goed maar Werkt ook niet meer!

Heb je nog een suggestie . . . ?

groet,
Tom

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Kees Kriek