Beste Cor, Piet Jan Koelewijn,

Ik heb een vergissing gemaakt en verwarring gesticht.
Ik gebruikte Auto Tekst > Venster Auto Tekst de verkeerde optie genomen, nl. Autotekst. Ik had Standaardtekst moeten gebruiken, maar ik ben in de war geraakt door de helptekst. Daar staat nog Bewerken > Autotekst, maar verder niets daarbij, terwijl er zou moeten staan b.v. Standaardtekst.
Neem mij niet kwalijk, dat ik jullie op het verkeerde been gezet heb.
Mijn excuses.
Maar door jullie antwoord ben ik er toch uitgekomen, wat ik overigens zelf ook had kunnen ontdekken.

Met vriendelijke groeten,

Paul van Tooren

-----Oorspronkelijk bericht----- From: Cor Nouws