Paul van Tooren,

Op woensdag 10 september 2014, om 9:47 uur, schreef u met als onderwerp "[nl-users] Foutje in
Writer?".

In de handleiding en in de Help staat, dat voor een Autotekst in te voeren, de gebruiker op de
knop
Autotekst moet klikken ( in het venster voor Autotekst) en dan de optie Nieuw selecteren.
Echter, bij het klikken op de knop Autotekst, verschijnt alleen de optie Importeren.
Ik heb een Autotekst gemaakt en opgeslagen in een bestand.
Daarna de Autotekst opgevraagd met Bewerken > Autotekst, het pad aangegeven waar de het bestand
met de gemaakt autotekst staat en kreeg geen resultaat.
Even een korte vraag voordat we langs elkaar heen praten.

Via Bewerken - Autotekst (Ctrl+F3) krijg ik het venster met de titel
'AutoTekst' te zien. Hierin kies ik het gewenste bestand en klik
vervolgens op Invoegen. Dat werkt zoals we mogen verwachten.
(Versie 4.3.1.2)

Heb je wel in het venster 'AutoTekst' het pad naar je bestanden
ingevuld bij 'Pad ...' misschien dan dat voor problemen zorgt.

Met vriendelijke groeten,

Piet Jan Koeleman.

--
Elektrotechniek, een vak met spanning.