Beste Anton,

Een usb-stick van 64 GB zal in werkelijkheid waarschijnlijk 59,6 GB
groot zijn (ik zal de details achterwege laten). Fabrikanten werken met
andere eenheden dan computers dat doen. Het wordt dus krap voor je
back-up. Ik adviseer je daarom een externe harde schijf te kopen voor je
back-up. Je krijgt dan meer ruimte voor dezelfde prijs.

Sowieso is een back-up altijd handig, niet alleen bij een
update/upgrade. Je harde schijf zou bijvoorbeeld ook spontaan kapot
kunnen gaan.

Als je de nieuwste versie van LibreOffice van de website download, werkt
deze op zowel Windows 8 als Windows 8.1. Als Windows 9 t.z.t.
verschijnt, zal de versie van LibreOffice die dan te downloaden is
gewoon werken.

LibreOffice is op dit moment niet beschikbaar voor de mobiele telefoon.
Wanneer dat wel is, weet ik niet. Er bestaan wel apps die documenten
gemaakt met LibreOffice kunnen lezen. Apps download je direct op je
telefoon, niet via je laptop.

Groeten, André