    Beste Alex.  Ik kan mij jou reactie goed voorstellen,wan ik had zelf ook nog nooit van een
ProxyServer gehoord,dus toen ik die melding zag,dacht ik gelijk,wat is dat nu weer?  Kijk maar op
de 2 bijlagen,waarvan de 2e gaat over Windows Live Mail.
    Jij zegt dus: “En Windows Live Mail heeft niets met Firefox te maken”. Daar kun jij wel gelijk
in hebben,maar ik krijg van beiden wel Foutmeldingen en van Windows Live Mail ontvang ik nog steeds
geen mails.  De Gmails ontvang ik wel evenals van de HCC
    Ik weet niet wat een UAC is,dus die kan ik niet uitzetten.  Wat ik wel vermoed over die 4
virussen is: dat deze binnenkwamen toen ik 2 of 3 dagen geleden  incidenteel de Internet Explorer
bekeek voordat ik gisteren vernam op het journaal dat IE lekte.
    Mijn Avast Antivirus greep die virussen dus nog voordat ik wist dat er een lek zat in Internet
Explorer die ik normaal gesproken niet gebruik. Ik gebruik meestal Firefox of Google Chrome.
Uiteraard laat ik die Internet Explorer nu wel met rust.
    Tot op heden toe kan ik alleen mailen met Gmail en HCC.  Van Windows Live Mail heb ik nog niets
ontvangen,wat normaal wel het geval is.  De klok op mijn PC in de taakbalk toont nu 22.58
uur,terwijl mijn horloge 22.04 uur aangeeft.
    Wellicht heeft 1 van die 4 virussen ingewerkt op die klok,maar dat weet ik niet zeker.  In elk
geval kan ik voorlopig ook nog geen websites of Blogs bekijken,dus ook niet mijn eigen blog bij
Blogger,maar wel steeds die foutmeldingen.  Dat zijn mijn huidige ervaringen.
    Uit die 2 bijlagen begrijp je wellicht  wat er mis ging,waarna je mij wellicht kunt mailen hoe
ik dit alles hopelijk zelf kan oplossen.  Ik lees dat dan morgen wel weer en ik groet je
vriendelijk.  Anton Doove.