Beste Mensen. Ofschoon mijn onderwerp mogelijk Off Topic is bij Libre Office vind ik het toch
correct om jullie in te lichten over mijn ervaringen,want ik kan die Site van Libre Office nu ook
niet raadplegen.                                                Dan zijn jullie toch alvast
ingelicht over de huidige onhandige situatie. Wie kan mij hulp bieden met de Proxy-Server? Die doet
het niet na het vangen van 4 virussen met Avast Antivirus.

Die virussen zitten nu in Quarantaine,maar waren waarschijnlijk wel de oorzaak dat die ProxyServer
niet werkt om de mails binnen te halen.
Het gaat hierbij om de mails van Windows Live Mail. Van Gmail en de HCC komt wel alles binnen.
Firefox kan niet werken zonder ProxyServer.

Ik kan nu geen vragen stellen via de MicroSoft-Community,want dat werkt met Windows Live Mail,dus
daar kom ik niet binnen. Ik heb wel iemand van de HCC te Zoetermeer gemaild,maar weet nog niet of
hij tijd heeft voor hulp.
Hopelijk ontvang ik vanavond bericht van die HCC-helper. Dat geldt ook voor de site van
Firefox,waardoor ik niet op de forums kan komen om vragen te stellen over die ProxyServer.

Wie weet hoe ik die server opnieuw kan instellen? Ik heb er geen verstand van. Ook via Google
Chrome kom ik er niet achter. Ik gebruik alleen Windows 8.
                                                                            Graag verneem ik mails
van wie mij kan helpen om die ProxyServer weer werkend te krijgen. De klok op mijn PC geeft 15.58
uur aan.  Wellicht ook veroorzaakt door die 4 virussen die nu in Quarantaine zitten bij Avast
Antivirus.

Momenteel kan ik geen Web-pagina`s bezoeken doordat de ProxyServer niet behoorlijk werkt. Mail van
Libre Office ontvang ik wel. Wie mij privè wil mailen kan dat nu alleen doen met een Gmail of
HCC-adres.                                  Helaas kan ik nu geen Hotmail of Live-adres ontvangen
omdat die ProxyServer niet werkt zoals het hoort.  Ook via Google Chrome kan ik geen websites
bezoeken,dan alleen van Google zelf.

Ik dank alvast voor de mogelijke reacties met mijn vriendelijke groeten. Anton Doove.

---
Dit e-mailbericht bevat geen virussen en malware omdat avast! Antivirus-bescherming actief is.