Dag,

Het probleem is opgelost. Ik kan weer etiketten printen.

Cor stelde in een voorgaande mail: Zou het kunnen dat er een veld 'next record' staat waar dat niet
hoort??

Inderdaad er stond een extra veld. Na verwijdering was het probleem verdwenen.

Alle velden kun je te voorschijn roepen met commando Ctrl+F9. Vertaald naar de Mac Cmd+F9 maar dat
werkt niet. Na wat zoeken in de Apple documentatie blijkt dat je de fn-toets moet gebruiken.
Dus: fn+cmd+F9. De fn-toets bevindt zich rechts van de backspace. In het algemeen: fn+cmd+Fx.
Deze combinatie moet je toepassen op het bestand met de kant en klare etiketten. Het is een .odt
bestand.

M.vr.gr.

Jan