Dag Wil,
als ik op deze link klik krijg ik „Not Found error 404”. Jammer.

Mijn procedure en de bijbehorende bestanden zijn jaren oud en hebben verschillende OS X
veranderingen meegemaakt zonder problemen. Ik neem aan dat daar de fout niet zit.
Als ik de gelegenheid krijg dan kan ik de vergelijking weliswaar maken. Dank voor je antwoord.

Jan.