Goedemorgen Ekrem,

Ik gebruik FireFox als browser (is er ook voor OSX) deze kent onder: " menu Extra, Pagina info, dan tabblad Media " de mogelijkheid om alle media die in een webpagina worden gebruikt, weer te geven in voorbeeldvenster en deze ook op te slaan.
Dit is voor mij al jaren een onmisbare tool als DTP er.

Gr. Roelof Everts