Hi Harry, Alex, Pieter.

Dank voor de steun. Aangehangen is een stuk van mijn document, en als het
gaat zoals het moet begint dat met een driehoekje als restant van een
probeerseltje hoe en niet gevonden astrologisch symbool te maken.

Wonder boven wonder is dat bij mij gelukt, als het er bij jullie niet in
staat, ligt dat aan mijn PC, die vertrouw ik ook niet helemaal.

Maar ik heb nog een probleem waar jullie misschien een betere oplossing
voor hebben:

Ik maak een 'new document', bijv de pagina die nu naar jullie toekomt. Dat
krijgt de naam "Untitled.odt". Dan komt het probleem dat ik in het begin
meer had dan nu: Ik wil hem saven en dan zegt hij ( toen ik in januari
begon altijd, nu vaak) dat hij dat niet kan omdat die file nog niet
bestaat.

Er zit dan weinig anders op dan met een platte tekstverwerker een file met
die naam aan te maken en dan heeft hij niet in de gaten dat dat geen '.odt'
is, ook al zegt de naam van wel.

Dan moet ik ook nog de access rechten op 660 zetten, en dan lukt het. Ik
zal die vertaaltoestand straks proberen, ik moet eerst iets anders doen.

Ik heb al gezegd dat ik LO in opzet beter vind dan enige andere, maar er
moet nog wel veel aan gebeuren. Met name heb ik nodig 'Draw' omdat mijn
AutoCad alleen maar onder Windows XP draait. Als jullie iemand kennen die
dat al aan het doen is, of dat samen willen doen, houd ik me aanbevolen.

Hans N

Nieuwenhuizen
2013-mm-dd  T  CET

*  Prof. Ir.J.K.Nieuwenhuizen  *