Hans,

Om onderaan te beginnen in je mail: met Draw werk ik eigenlijk nooit en
daar heb ik ook geen verstand van, dus hopelijk kan iemand anders je vraag
daarover beantwoorden.

Wat betreft wat je schrijft over dat objectje, dat volg ik zo niet precies.
Ik vrees dat ik je daar ook niet verder mee kan helpen.
Wat je nog zou kunnen proberen, als je dat zou willen, is mij een document
toesturen (naar mijn eigen mailadres, zie bovenaan, want bijlagen via dit
forum komen niet mee) waarin je probleem zit. Als je dan aangeeft wat je
daarmee zou willen, wil ik er wel naar kijken. Al weet ik volstrekt niet of
ik het kan oplossen.
En misschien is er iemand anders die beter snapt wat je bedoelt en je zo al
verder kan helpen?
Ik wacht rustig af.

Groet,
Harry Harmsen