Dag Pablo,

Pablo wrote (21-08-13 20:31)

[...]
Libreoffice krijgt het worddocument wel open maar geeft telkens maar
de eerste twee bladzijde weer van het bestand - terwijl dit een tabel
bevat van over de 100 pagina's... Het lijkt alsof de tabelllen op de
één of andere manier niet doorlopen op het scherm. Het lukt me niet
om de tabel als één geheel te selecteren, knippen en plakken...
[...]

Als je bij de eigenschappen van de opmaakprofielen van kop 1 en kop 2 (en misschien meer?) uitzet bij de tab Tekstverloop 'Bij de volgende alinea houden' is dat euvel verholpen. (Er is vast een issue van in Bugzilla - weet uit mijn hoofd even niet welke.)

Het tweede bestand gemaakt in Excel is opgemaakt uit meerdere sheets
De meeste zaken bestaan weerom uit tabellen. Ik krijg het bestand op
zich wel open maar ik kan er niet mee werken en er ontbreken
onderdelen. Ook hier weer toont Libreoffice maar een deeltje weer van
het volledige document. Ik kan niet scrollen, nog de gehele sectie
knippen en plakken. Alsof hij maar één pagina toont.

Geen idee ... misschien 'Beeld > Normaal' kiezen in plaats van een beeld met Paginaindeling??
Of kijk eens in de Navigator (F5).
Of misschien zijn er bladen verborgen (Opmaak > Blad > Weergeven ) ??

Helaas kan ik jullie dit bestand NIET doorsturen omdat dit om
"gevoelige" klasinfo gaat... :( Ik probeerde het bestand al op
meerdere manieren opnieuw te saven in een andere versie maar zonder
resultaat.

Dan zou je iemand moeten vragen om de gevoelige info eruit te halen, Dan kun je het werkblad via een of andere weg (niet als bijlage bij de lijst ;) ) bescjikbaar te stellen.

Ik heb echt geen centen genoeg om het pakket van microsoft office te
kopen, trouwens ik vind libreoffice gemakkelijk ....

Het eerste is natuurlijk jammer (hoewel je de centen dan ook beter zou kunnen besteden ;) ) maar het tweede tof om te lezen.

vr. groet,
Cor

Vriendelijke groet,

Pablo

100% voor het goede doel Ello Mobile, de eerste mobiele operator die
100% van zijn opbrengst aan het goede doel schenkt.

http://www.ello-mobile.be

--
       NIEUW    http://www.librelex.nl - by Nou&Off
  professionele documenten, handig, flexibel, cloud & smart

--
 - Cor Nouws
 - http://nl.libreoffice.org