Pablo,

Ik zou niet weten hoe je dit in LO moet oplossen.
Zelf constateer ik ook wel eens problemen met MSOffice-bestanden (van
anderen) die 'gek' doen bij mij in LO.
Met MSOffice 2003 dat ik op mijn PC heb staan lukt het dan meestal wel.

Maar heb je niet iemand in je omgeving met een PC waar MSOffice opstaat?
Met je bestanden op een usb kun je daar dan naartoe om ze daar in
opendocumentformaat opnieuw op je usb te zetten.

Groet,
Harry Harmsen
Assen